Egy vállalkozói oldal akkor tud igazán működni a közösségi médiában, ha tartalmi egyensúlyban van, azaz nem minden poszt értékesítésről szól, de nem is csak inspiráló idézetekről!
Ahogy az életünk sokszínű, a kommunikációnk is lehet az. Sőt: legyen is!
Íme, a legfontosabb poszttípusok, amik egy szolgáltatónál jól működnek:
1. Edukáló posztok
Ezekben megmutatod a tudásodat. Segítesz, magyarázol, tippeket adsz.
Példák:
„3 betű, ami a posztjaid sikerét jelentheti”
„A jól ismert kifogások”
Ezek azért fontosak, mert szakértőként pozícionálnak.
2. Storytelling posztok
Emberi történetek, tapasztalatok, „bepillantás a kulisszák mögé”.
Példák:
Miért kezdted el ezt a vállalkozást?
Egy ügyfél sztorija, természetesen diszkréten
Ezek érzelmi kapcsolódást teremtenek.
3. Véleményposztok
Ahol elmondod, mit gondolsz egy aktuális témáról a saját területeden.
Példák:
Mit gondolsz a „csak nyomni kell a posztokat és jönnek a vevők” típusú tanácsokról?
Mit jelent szerinted a valódi érték az online térben?
Ezek karaktert adnak az oldaladnak. Kiderül, milyen ember vagy.
4. Személyesebb, életközeli tartalmak
Nem kell túl privátnak lenni, de megoszthatsz pillanatokat az alkotásból, munkanapodból, rendezvényről vagy egy inspiráló gondolatot.
Ettől lesz az oldalad emberi és szerethető.
5. Konkrét ajánlat, ajánlás, eladás
Ez is kell. Itt van helye annak, hogy megmutasd, mit lehet nálad rendelni, mire van most akció, milyen szolgáltatásaid futnak éppen.
Az emberek nem fogják tudni, mit kérjenek tőled, ha nem mondod el világosan.
A tartalom akkor működik jól, ha ezekből több típus is rendszeresen visszatér és nem csak „ötletszerűen” posztolsz, hanem tudatos rendszer szerint.
Ha fogytán vagy a posztötletekkel töltsd le az Ajándékok menüpont alól a Világnapok gyűjteményemet!
Jó posztolást Mindenkinek! Eszter
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény érdekében sütiket alkamlazunk.