3 poszthoz (1)

Nem elég posztolni! Miért nem látszol, ha csak jelen vagy?

Amikor időt, energiát, sokszor még pénzt is teszel a social media jelenlétedbe, és mégsem jönnek az eredmények teljesen érthető a frusztrációd. Joggal vársz visszajelzést, mégsem érkezik semmi.
De itt jön egy nagy felismerés, amit vállalkozóként fontos megérteni:

Posztolni nem ugyanaz, mint jelen lenni.
És jelen lenni nem ugyanaz, mint stratégia mentén kommunikálni.

A posztolás önmagában nem stratégia

Lehet, hogy szépek a képeid.
Lehet, hogy jó a szöveg is.
De ha nincs mögötte cél, ha nincs irány, akkor az egész olyan, mint amikor az egymáshoz nem illő mozaikokat kirakod az asztalra, de a nagy kép nem áll össze.

A közösségi média algoritmusok ma már nem feltétlenül a rendszeres posztolást, hanem az értelmes, kapcsolódó, kontextusba helyezett kommunikációt jutalmazzák.

És nem csak az algoritmus.
Az emberek is.

Akkor mi az, ami működik?

  • Ha tudod, kinek kommunikálsz.
  • Ha van rendszered: milyen napokon, milyen típusú tartalommal jelentkezel.
  • Ha van üzeneted: mi az a gondolat, amit újra és újra megerősítesz a márkádból.
  • Ha kétoldalú a kommunikációd: nem csak „szórsz” kifelé, hanem figyelsz a visszajelzésekre is.

 

A jó kommunikáció nem csak tartalom, hanem folyamat

Az emberek a jelenlétedhez kapcsolódnak, nem csak a képeidhez. 

Ha most épp egy ilyen „csendes stagnálásban” vagy a social media oldaladon, ne csüggedj! Ez nem azt jelenti, hogy rossz úton jársz, lehet csak finomhangolásra van szükséged.

Maradj velem, mert a következő bejegyzésekben abban is segítek majd, hogyan alakíts ki átgondolt, önazonos és működő kommunikációs rendszert.

És ha szeretnéd, hogy együtt nézzük át az oldaladat, keress bátran, ebben is segítek szívesen.
Mert a jó tartalom nem bonyolult, csak tudni kell, hova illik.

Üdv,
Eszter